כנס הליגל-טק השני של ישראל מתקרב!

piup01

חיכיתם מספיק, ועכשיו זה מגיע! כנס הליגל-טק השני של ישראל מתקרב, ובהחלט היה שווה לחכות.

פתחו יומנים – כנס הליגל-טק השני של ישראל יתקיים ב-27 ליוני, בשעה 18:00 במתחם החדש והיפייפה של WeWork ברחוב הפל״ך 7 ת״א. 

מהיום הראשון באוויר, לפני כשנה וחצי, אמרנו שאנחנו ב-Tech&Law מאמינים בשוק משפטי טכנולוגי יותר, מתקדם יותר, טוב יותר. זו הסיבה שבמהלך התקופה הזו עבדנו מסביב לשעון בשביל להביא את בשורת הליגל-טק ל-״סטארטאפ ניישן״: דיווחנו לכם מעל דפי האתר הזה על מה שמתרחש בתחום המרתק הזה מעבר לים, נפגשנו עם עשרות יזמים, עשרות עו״ד, השתתפנו (והרצנו) בכנסי ליגל-טק מסביב לעולם, פגשנו את שר הדיגיטל הבריטי לשיחה צפופה על עתיד הליגל-טק בישראל ובבריטניה ואירחנו את כנס הליגל-טק הראשון אי פעם בישראל

ועם כל זאת, אנחנו עדיין מאמינים שעתיד השוק המשפטי בישראל תלוי בכם – קהילת הליגל-טק של ישראל. יזמים ואנשי טכנולוגיה מצד אחד ועורכי-דין מצד שני, יכולים ביחד לקרב את השינוי ולהצעיד את השוק הישראלי הישר למאה ה-21. זו הסיבה שבסוף יוני ניפגש שוב, כולנו, לאירוע הליגל-טק הגדול והמקיף ביותר בישראל עד כה. מעל 400 איש כבר נרשמו – מה איתכם?

מה בתוכנית?

הפעם ארגנו לכם כנס גדוש בחברות ליגל-טק כחול-לבן, מרצים בכירים, וכמיטב המסורת – הרבה בירה. 

נפגש בשעה 18:00 במתחם Wework החדש בדרום ת״א (חנייה צמודה בשפע) ונתחיל ביריד חברות טכנולוגיה וליגל-טק שיציגו את מרכולתן לראשונה לקהילת הליגל-טק של ישראל. זו ההזדמנות להתרשם מהזינוק המרשים שעשה התחום המרתק הזה בשנה האחרונה, ולפגוש את האנשים שמזיזים אותו קדימה יום אחרי יום. הבירה, כמובן, תזרום חופשי. 

בשעה 19:00 נתכנס לדברי פתיחה קצרים של עו״ד זהר פישר, ראש משרד רובוס שיוציא לדרך את החלק האומנותי של הערב. אחריו יעלה לדבר עידו גולדברג, ראש מחלקת Tech&Law במשרד רובוס, שידבר על הפעילות הענפה של המחלקה בשנה האחרונה, על התפתחות התחום בישראל ובעולם, על שני הכנסים הבינ״ל בהם השתתף לאחרונה ועל התוכניות לעתיד של פלטפורמת הליגל-טק של ישראל (יהיו הפתעות!). אחרי עידו יעלה אורח מיוחד שיעשה את כל הדרך מארה״ב הישר לת״א, נשיא חברת BARBRI האמריקאית, מר. מייק סימס. מייק, בעברו יועץ מיוחד בסנאט האמריקאי וכיום מוביל את חברת ההכשרות המשפטיות המובילה בארה״ב, ידבר על מקומה של הטכנולוגיה בתחום ההשכלה המשפטית, וישתף את הקהל בתובנות מתוך ניסיונו ארוך השנים בפעילות בתווך שבין השוק המשפטי והאקדמיה. 

אחרי מייק, תעלה לדבר עו״ד אתי דדיאשוילי, מנהלת הידע והחדשנות של משרד פישר בכר חן וול אוריון ושות' – FBC & Co. אתי תדבר על חשיבותו של ניהול הידע במשרד עו״ד, ובעיקר תנסה לתאר את האתגרים והצרכים הטכנולוגים הנוכחיים של משרדי עוה״ד בישראל. הרצאה חובה ליזמים המתכננים למכור את המוצר שלהם למשרדי עו״ד. אחרון יעלה הדובר המרכזי של הכנס, אחד מכתבי הליגל-טק הבכירים והוותיקים בעולם שטוריו בנושא התפרסמו בשנים האחרונות דרך קבע באתרים בעלי שם עולמי כגון Above The Law, Bloomberg ו-TechCrunch, מר זאק אברמוביץ׳. זאק הוא מרצה מבוקש בכנסי ליגל-טק מסביב לעולם ויזם העומד בראש סטארטאפ בעצמו, והוא ידבר על ההבדלים בין חדשנות משפטית לטכנולוגיה משפטית, ועל למה הם בכלל צריכים לעניין אותנו. 

אחרי זאק נישאר לסיים את חביות הבירה שטרם ייגמרו בשלב זה, נחליף רשמים ונכיר אחד את השני יותר לעומק.

למה אתם מחכים?

כפי שכבר וודאי הבנתם, אם השילוב המרתק בין טכנולוגיה ומשפט מעניין אתכם, זהו האירוע בשבילכם. הצטרפו ליותר מ-400 עו״ד, יזמים, חברות טכנולוגיה, נציגי קרנות הון-סיכון, אקדמאיים, סטודנטים וסקרנים נוספים שכבר הבטיחו את מקומם. הירשמו בחינם עכשיו!

 
גלילה לראש העמוד