וובינר “Hour of Power” של ארגון הליגלטק האוסטרלי – ALTA

alta
לי הולצמן

לי הולצמן

יועצת ליגל מרקטינג

אין ספק שתחום הטכנולוגיה המשפטית (ליגלטק) והולך ותופס יותר ויותר נפח בשוק עריכת הדין סביב לעולם ומשנה את הדרך בה ניתנים שירותים משפטיים. תחום הליגל-טק מתייחס למוצרים או שירותים טכנולוגיים המשפרים ומייעלים את עבודתם של עורכי דין, או לחילופין מייתרים את הצורך בהם.

כיום חברות ליגל-טק – LegalTech – מהוות חזית חדשנית ומבטיחה בתחום המשפט. בשילוב המיוחד בין המשפט והטכנולוגיה, מיזמים בתחום הליגל-טק מציעים מגוון של פתרונות מתקדמים, המבצעים שיפורים משמעותיים בתהליכים משפטיים ומספקים שירות משפטי מהיר ויעיל.

אחת המדינות המעניינות בתחום הליגלטק היא אוסטרליה. הישארו עימנו לגלות מי הן חברות הליגל-טק המובילות באוסטרליה, וכיצד הם משנות אט-אט את העולם המשפטי המסורתי – לכיוון עידן חדש של חדשנות ויעילות.

היה לנו את העונג לקחת חלק בוובינר של ALTA, ארגון הליגל-טק האוסטרלי הפועל כמוסד ללא מטרות רווח ומהווה קהילה לחברות ליגל-טק אוסטרליות על מנת לשתף מידע, לקיים שיתופי פעולה ולבנות את העתיד של ליגל-טק אוסטרלי ברמה העולמית.

הוובינר נקרא “Hour of Power” והחל בדברי פתיחה של מנכ״לית הארגון, מורג לאטה, והציג 7 חברות ליגל-טק אוסטרליות מהמובילות בשוק. להלן עיקרי הדברים:

  1. חברתXakia https://www.xakiatech.com/

ג׳ודי בייקר היא המייסדת והמנכ״לית של Xakia – פלטפורמה קלה לשימוש לניהול עניינים משפטיים שמספקת מבט מקיף אודות מידע, משימות, דדליינים, מסמכים ותקציבים עם נראות מלאה לכלל הצוות. החברה נולדה בשנת 2016 כתוצאה מפרויקט מחקרי נרחב שמטרתו היה להבין את הדרישות היומיומיות לניהול צוות משפטי in-house. הדרישות הרבות של הצוות ה-in-house  הובילו לבנייתה של Xakia. היום הפלטפורמה זמינה ב-8 שפות ויש לה לקוחות מיותר מ-30 מדינות ברחבי העולם עם צוותים בארה״ב, בריטניה ואוסטרליה.

  1. חברת Leadpointhttps://www.myleadpoint.com/

נוסדה ע״י דוד מאהר, Leadpoint הינה פלטפורמה חדשנית המעניקה מסמכים משפטיים וחתימות אלקטרוניות עבור שירותי משכנתא. חברת Leadpoint הינה פרקטיקה משפטית ורגולטורית המספקת למלווים וללקוחותיהם פתרון מהיר ומאובטח שמוביל בשוק עבור ברוקרים ולקוחות כדי לסקור, להשלים ולהחתים אלקטרונית מסמכים תוך 5 דקות מרגע אישור ההלוואה בצעד אחד פשוט בכל זמן ובכל מקום.

  1. חברת DazyChainhttps://www.dazychain.com/

מנהלת הצוות של חוויית לקוח, הגב' לידייה סטרשקו, הציגה לצופי הוובינר את DazyChain – מערכת ייעודית לניהול ענייני יועצים משפטיים in-house. מערכת DazyChain היא פלטפורמת תוכנה משפטית המספקת ניהול עניינים מקצה לקצה, כולל קליטה, ניהול מסמכים, דיווח, ניהול פאנל חיצוני ושיתופי פעולה, וניהול חוזים. הפלטפורמה יכולה ליצור קונפיגורציה פשוטה, או ליצור חוויה ממוחשבת לחלוטין, תוך שימוש בתהליכים ובתבניות של הלקוח עצמו.

  1. חברת AusLaw Conciergehttps://www.auslawconcierge.com.au/

חברת AusLaw Concierge הינה אחת מחברות הליגל-טק החדשות בארגון ALTA שנוסד ע״י מייקל אלכסנדר, עו״ד שנחוש למצוא דרך טובה יותר לפתור את הבעיות שעולות בעת מתן הנחיות לוועדות. מערכת AusLaw Concierge מאפשרת לעורכי דין באוסטרליה למצוא ספקי שירות משפטיים ונותני שירות כדי להשיג לקוחות מוסמכים יותר. האפליקציה נועדה לעזור לכל אנשי המקצוע המעורבים לעבוד יחד בכך שיהיה קל יותר להתחבר עם לקוחות, קולגות ונותני שירות מוסמכים כדי לארגן פגישות עסקיות.

  1. חברת Lodge Xhttps://lodgex.com.au/

קריסטן וילסון, מנהלת השיווק של החברה, הציגה את Lodge X – פלטפורמה חלופית להסדרה והנגשה של תהליכים אלקטרוניים לפרקטיקות משפטיות, מוסדות פיננסיים, יזמים, גופים ממשלתיים, תאגידים ותעשיות שדורשים פתרון יעיל ואמין לעסקאות האלקטרוניות של נכסיהם. חברת Lodge X מספקת ללקוחותיהם שקט נפשי בידיעה שהם התקשרו עם ספק מוסדר, מבוטח ומהימן עם צוות ה-in-house המיומן שלו, שהם עורכי דין בעלי ניסיון רב בעסקאות נכסים.

  1. חברת Smarter Drafterhttps://smarterdrafter.com.au/

מערכת Smarter Drafter היא הספקית המובילה באוסטרליה של מסמכים משפטיים מורכבים ממוחשבים. מר ג'ייק ריצ'י הציג את החברת הליגל-טק החדשנית שלו שמבצעת אוטומציה לחלקים הפחות מעניינים ומוציאה את 'השעמום' מניסוח מסמכים משפטיים. החברה מספקת שאלון מקוון המנחה את לקוחותיה ואוסף את המידע הנדרש להם. לאחר מכן Smarter Drafter מקבל את החלטות הניסוח ומפיק מסמך מותאם לעניין הלקוח.

  1. חברת Legally Yourshttps://legallyyours.com.au/

קרן פינץ׳ היא המייסדת ומנכ״לית של Legally Yours – שוק משפטי מקוון ש- 'סוגר מעגל' על ידי חיבור אוסטרלים לעורכי דין במחיר קבוע ברחבי אוסטרליה. השוק המשפטי של Legally Yours מקל על מציאת עורך דין מנוסה שיסייע ללקוחותיו בתהליכים משפטיים. הקהילה שלהם היא רשת של עורכי דין פורצי דרך הנתמכים על ידי עסקים חדשניים ברחבי העולם.

מוזמנים להצטרף לוובינר הבא של ALTA באתר שלהם – https://alta.law/events/hop-apr2023/

גלילה לראש העמוד